Efter Graves – Din väg till läkning

”Den här boken borde delas ut av landstingen till alla som fått diagnosen och läsas av alla läkare som behandlar Gravespatienter” Hanna

”Jag är imponerad över hur bred information boken ger men den hålls ändå ihop i ett sammanhang. Mycket bra!” Pia

”Jag har läst mycket om Graves innan, men ingen har förklarat mekanismerna kring sjukdomen på ett så tydligt och begripligt sätt.” Sara

Känner du med Graves dig trött och påverkad av sjukdomen? Är du ännu inte återställd och mår inte lika bra som du skulle vilja? Då kan den här boken bidra till din läkning.

Informationen riktar sig både till dig som nyligen blivit diagnosticerad och dig som haft sjukdomen en längre tid. Här får du veta mer om orsakerna till sjukdomen, hur den påverkar kroppen och – viktigast av allt – hur du göra för att ta din hälsa i egna händer:

– Lugna immunförsvaret
– Dämpa inflammation
– Balansera hjärna och nervsystem
– Återställa näringsbalans
– Hitta mer energi
– Bygga upp muskler och skelett
– Acceptans för din situation

Boken innehåller intervjuer med: Kerstin Brismar, Karl Hultén, Petra Kalla, Mia Lundin, Gunilla Saupe, Anna Sparre och Ove Törring.

Här finns även berättelser från andra som haft sjukdomen att känna igen dig i och hämta inspiration från.

FÖRHANDSBESTÄLL BOKEN

Före 14:e september 2020 kan du förhandsbeställa boken till priset 149 kr, ordinarie pris är 199 kr. Boken kommer till dig när den är tryckt, i början av september. Du kommer kunna betala via faktura eller Swish, jag mejlar dig när boken är klar för leverans. Mejla din förhandsbeställning till katarina@fysiomedia.se eller använd formuläret nedan:

GRATIS MEDITATIONSKURS

En gratis 4-veckors mediationskurs hittar du här.