PODCASTAVSNITT OM GRAVES: Nadjas Sköldkörtelhälsa

Vill du lyssna när jag pratar om Graves, hur sjukdomen påverkar kroppen och hur vi kan läka med hjälp av livsstilen?

Klicka här för ett avsnitt där jag och Nadja Öström med podden Nadjas Sköldkörtelhälsa pratar hypertyreos och varför vi som fått diagnosen ofta inte känner oss återhämtade från sjukdomen, fast lång tid har gått och sköldkörtelhormonerna sedan en tid är normala.

Nadja Öström är författare och kostrådgivare hos MediCheck. Hon har hemsidan Nadja.nu och https://minresamedhashimoto.blogg.se/. Hennes böcker kan du läsa mer om HÄR.

I boken “Efter Graves – din väg till läkning” finns information som riktar sig både till dig som nyligen blivit diagnosticerad och dig som haft sjukdomen en längre tid. Den är relevant oavsett om du har sköldkörteln kvar, fått radiojodbehandling eller opererat bort sköldkörteln. Här får du veta mer om orsakerna till sjukdomen, hur den påverkar kroppen och – viktigast av allt – hur du gör för att ta din hälsa i egna händer.